mandag 10. november 2008

Utfordring

Før helgen fikk jeg en utfordring av 2store og 2 små som jeg selvfølgelig skal svare på, bedre sent enn aldri hehe :)


Fire jobber jeg har hatt:
1: Kafemedarbeider
2: Kassadame på Rema 1000
3: Revisor
4: Salgskonsulent - som jeg fortsatt er

Fire filmer jeg kan se igjen og igjen: siste favoritter
1: Mamma Mia
2: Sex and the City
3: Stepford Wifes
4: Moulin Rouge

Fire steder jeg har bodd:
1: Fødebyen og landet mitt (uten å utdype mer)
2: Barndomsbyen
3: Sandvika
4: Og byen jeg bor i nå.

Fire TV-show jeg liker å se:
1: Frustrerte fruer
2: Sex and the City
3: CSI
4: Lisa Williams

Fire steder jeg har vært på ferie:
1: Thailand
2: Belize
3: Polen
4: Kreta

Fire websider jeg besøker hver dag:
1: Norskeinteriørblogger
2: VG nett
3: Etsy.com
4: Nettavisen

Fire steder jeg heller ville vært akkurat nå:
1: På fjellet
2: Storby som Roma/Paris/London/Krakow3: Thailand
4: På shopping Fire andre bloggere jeg tagger: Jeg aner ikke hvem som har fått denne eller ikke derfor oppforder jeg heller de som vil og de som er innom bloggen min til å ta utfordringen ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg