fredag 6. mars 2009

Og vips var mars her....

og jeg har vært "fraværende" hele februar....Mye har skjedd.... ikke overskudd til blogging... men nå tror jeg er tilbake.

Det har gått mye te i det siste..... prøver å kose meg hvert sekund jeg har.... mye jobbing, mye ansvar for familien og litt for mange prosjekter som har ventet.
Småmøbler jeg arvet etter svigermors tante, har jeg sagt jeg har verdens beste svigermor :)
Disse skal pusses opp i sort eller hvitt, litt usikker på fargevalget altså.
I tillegg til dette bordet fikk jeg et lite søtt bord og en "prinsesserokokkostol" i miniutgave som skal males hvitt og trekkes om i råsa.

Nye kreasjoner til jentene..
Tildainspirasjon fra Tildas landsted.

3 stk nye skjørt til hver av jentene.
Helt fantastisk skjønne farger og mønstre.


Søte kusinen sendte en flott bukett tulipaner som en liten oppmuntring i tøff periode.
Tusen takk, snille L!

Pelargoniene har fått lov å komme ut av den mørke kjelleren og inn i lyset i stuen.



slik så de ut etter at jeg klippet de ned.
Forrige helg var jeg på shoppingtur til Gøteborg med venninner.
Var innom Hagaområde som var utrolig koselig. Mange små fine butikker og på Hagahem.com fant jeg denne "drikkekjøleren", som jeg måtte kjøpe til manne.. eh.. eller til meg selv ? Hehe!

Fikk med meg nye grytekluter og kjøkkenhåndklær. De hadde så mye fint, dessverre glemte jeg kameraet mitt hjemme i Norge *klask i panna*
Nabohuset har endelig blitt solgt, og vi får nye naboer om et par uker :)
Det er visst en familie på 5, med barn fra 2 mnd til 4 år! Akkurat i alder med våre to snupper!

1 kommentar:

Fru Luna sa...

God morgen :) Den stigen så jeg på Åhlens, så løp og kjøp ;) De småbordene var nydelige! *misunnelig* Har du laget Tildaskjørtene i virkelige størrelser?! Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg