tirsdag 27. juli 2010

Grønnsakshage av pallekarmer

I forbindelse med utbyggingen av storsenteret ved oss har jeg fått tak i 12 pallekarmer som jeg tenkte å bruke til grønnsakshage.
Har sett så mange andre har gjort det samme og med så utrolig flotte resultater må jeg prøve jeg også.

Dette er pallekarmen jeg har fått tak og nå lurer jeg på hvilken farge de skal males eller om de skal beises eller rett og slett være ubehandlet.


Her kan du se mer om pallekarmhager. Alle bildene er hentet fra Hagegal sin side.






Dette er favoritten, sortbeiset pallekarm og sort drivhus



Foreløpig holder jeg en knapp på beiset karmer og fargen brunsort.
Vi skal på sikt male huset hvitt (i hvertfall det jeg ønkser så får vi se hva mannen sier , hehe) og skal jeg sette opp en hvit (eller kanskje brunsort, som bilde over her drivhus) så brunsort og hvitt går jo veldig fint sammen. Også tar jeg igjen litt av fargen innvendig med ut i hagen :)
Tror det blir bra... hva syns dere?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ubehandlede kasser holder bare 2-3 år...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg