fredag 4. september 2009

Ny kommode

i stuen. En snill nabo har flyttet og orket ikke å ta med denne tunge kommoden med på flyttelasset (igjen) så hun lurte på om vi ikke trengte en.
Jeg syns den var veldig flott og kunne gjerne prøve den i stuen.
Er ikke helt sikker på hva jeg syns, men den får stå der litt i første omgang.
Vi er jo ikke så "brune" av oss så jeg lurer på om ikke den skal få litt mørkere farge eller kanskje pusse den og male litt lysere? Vi får vente å se hva jeg syns etterhvert, foreløpig fungerer den som mitt "syrom" hihi! Mannen var i allefall veeeeldig fornøyd når jeg kunne stappe alt av sysakene inni der... hehe!





1 kommentar:

Interiørfreak... sa...

Så fin den var! Og så snill nabo dere har :)
Enig med deg at fargen kræsjet litt med sånn dere har det. Tror den hadde blitt fin med sort høyglans maling og glassknotter :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg