søndag 25. april 2010

Med våren følger nye prosjekter

eller vedlikeholdsprosjekter. Første prosjektet mitt er å slipe, rense og olje benkeplaten på kjøkkenet. Det er nå 3 år siden vi kjøpte heltre eik på Ikea. Må innrømme at benkeplaten har holdt seg veldig bra. Men nå begynte det å synge på siste verset.....
Tørt treverk og mange stygge merker




Her er min lille kompis som jeg kjøpte ifjor, i action med å slipe ned det verste.


Så ble det grundig vask og flekkfjerning med sitron.


og helt til slutt 4 strøk med olje fra Ikea.
Hadde sikkert holdt med 3 strøk, men når jeg først var så godt i gang og hadde mulighet brukte jeg heller litt ekstra tid for å ta det 4. strøket, og det var verdt det. Resultatet ble kjempebra!
Voila - ny benkeplate!

1 kommentar:

My home is my Castle sa...

Du minner meg på at dette må jeg og gjøre snart ;)
resultatet ble kjempebra :)

Klem,Kari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg