torsdag 9. september 2010

Liten oppdatering og livstegn fra meg

Dagene raser avgårde på jobben og den lille tiden jeg har igjen av døgnet bruker jeg sammen med jentene og mannen. Men igår endelig fikk jeg lov til å gå tidlig fra jobb :) hehe!
Og etter en kjempehyggelig sykkeltur med jentene og boffen, middag og legging fikk jeg endelig tid til å ta fatt på mine etterlengtede prosjekter som har ropt på meg i flere uker nå.
Fant denne puffen på gjenbruksstasjonen som måtte bli med hjem.



En liten kommode med 3 skuffer fant jeg for et par uker siden og gledet meg veldig til å sette igang med denne.


Også var det disse småbordene som ventet på det andre strøket.
Puffen ble strippet for alt av stifter og stoff og jeg rakk ett strøk for denne gang.
Nå får de bruke noen dager på å tørke og jeg får finne et par timer neste uke for å ta neste strøk :)


1 kommentar:

M sa...

Hei!
Kom over bloggen din i min søken etter brunsvart :-) Så fint du har fått det hjemme! - og badet ble jo virkelig helt nytt.
Gordon har du også - jeg har to stykker selv.
Jeg lurer på hvilken brunsvarte maling du bruker? Er det Jotun? Navn og fagekode? Og hvilken glansgrad bruker du på møbler (bord etc)?
Og til slutt - vet du om din farge matcher IKEA sin brunsvarte?
Blir veldig glad for svar, selv om jeg ser du ikke har vært aktiv på denne bloggen en stund.
Min mailadresse er: monja@offinn.no
Takk! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg