tirsdag 26. april 2011

Grønnsakshage av pallekarmer fortsettelse del 1

Solen skinner og våren er på vei... mer riktig å si sommeren! Det har vært rundt 20C i påsken her i Oslo, og da kan det ikke noe annet enn å begynne på sommeraktivitetene :) Og den etterlengtet grønnsakshagen av pallekarmer står høyt på ønskelisten for hagen. Jeg begynte såvidt ifjor med maling av pallekarmene ifjor, men malingen strakk ikke til og jeg begynte i ny jobb så prosjektet ble satt på vent...






Men i påsken kunne jeg endelig begynne.... og til min stoooor overraskelse ville mannen hjelpe meg ;)






Her er hageflekken før graving. En rotete og uhåndterlig skråning som ikke var til noe nytte.....






Etter 3 timers graving og flytting av jord (for hånd)er dette samme hageflekken.



Raket,rettet og vannet - klar for neste trinn






Jeg begynner å se for meg grønnsakene som vokser seg store og spiselige...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg