onsdag 1. februar 2012

Prøver meg på konkurranse

Hos moseplassen med dette bilde av en afrikansk ettellerannet.

Fikk med den blomsten hjem fra gave og interiørmessen fra standen til Flowersense

Ganske så spesiell plante som jeg ble helt betatt av.
Thomas hos Flowersense kunne fortelle at den vokste opp mot 2000 meters høyde i de afrikanske fjellene. Han sa også navnet, men det husker jo ikke jeg....

Kan kjøpes i norske blomsterforretninger, men gjerne i frittstående småbutikker som har mer spennende utvalg av blomster.


Håper noen vet litt mer om den.







edit:

Må lære meg å lese HELE posten på konkurranser... hehe !!!
Fikk ikke med meg hele teksten med regler og vilkår for å være med så jeg får jo ikke vært med.... synd det, men jeg lar dette innlegget stå.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg