søndag 22. april 2012

Spirer i vinduskarmen


Maisen har blitt 10 cm lang og det er spennende å følge med på hvordan den vokser.
Jeg har aldri sådd mais før så dette blir bra .




Leste på en blogg at dette var tiden for å ta stiklinger av uteplanter så jeg prøver meg.

Tror dette er kattemynte? som jeg har tatt noen stiklinger av. 


Klippet noen lavendel kvister. Hvis det er så lett å ta stiklinger av lavendel kommer hagen min til å lukte provance... hehe :)
 

I vinduskarmen har gressløken blitt 6-7 cm høy, dillen venter på seg men har såvidt kommet gjennom jorden.
Basilikumet holder seg bra. Får MYE vann!
 



Druekvisten jeg "stjal" hos moren min har begynt å få røtter og små grønne skudd. 
Herlig! venter nå på lange røtter så disse kan plantes ut .







Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg