torsdag 10. januar 2013

Godt nytt år!


Først og fremst: G O D T   N Y T T   Å R!!!!


Herreminhatt det er lenge siden jeg har blogget nå. Det har ikke akkurat skjedd så himla mye på interiørfronten hos oss.  Jeg drømmer fortsatt om utbyggingen av huset vårt og nå er vi faktisk litt lenger på vei. Nå har jeg blitt kjent med en arkitekt som har satt igang tegninger av huset vårt, og jeg har fått første utkastet - og eneste jeg kan si er OMG  d e t huset han tegnet. Jeg falt helt pladask, men det må noen endringer til da jeg tror det ble litt for høyt i forhold til byggebestemmelsene.  Meeeen det er bare småplukk.  Vi er allikevel et par unna utbygging men noe kan faktisk planlegges allerede nå og settes igang med. 

Jeg nyter nye hagen min med bare øynene om dagen, prolapsen i ryggen har satt stopper for all hagearbeid og kos ute - og DET er superfrustrerende!!! Jeg som hadde planlagt så mye i vinter, men ikke fått gjennomført noe av det.  "helsa er viktigst" begrepet har fått helt ny mening for meg. Utrolig hvor lite man får gjort hvis ikke ryggen er med deg på laget  - *rister på hodet*




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg