lørdag 10. januar 2009

Inspirasjon til mine prosjekter - IKEA

Fant den nye Ikea katalogen på nett, se link på venstre side.
Det er mye inspirasjon og hente hos Ikea :)
Få ting som slår å tusle rundt på Ikea en sen kveld og bare nyyyyyte....


Jeg legger bildene i forskjellige innlegg, på den måten kan jeg segregere de på "prosjektene" hehe.....kontrollfrik jeg? Neeeeiiii.....


Først ut er kjelleren som er nok det største prosjektet vårt.


Der ønsker jeg en bokseksjon og jeg tror valget faller på Liatorp fra Ikea.


Det er plass til 3 seksjoner på den ene kortveggen og de skal da stå ved siden av hverandre, uten mellomrom. Huske på å få med riktig list. Tror ikke jeg bygger inn bokhyllene da det ikke er ventilasjon på den veggen. Kan heller legge noen esker på toppen for å utnytte plassen




Mulig jeg lager seksjonen av kjøkkeninnredningen med "Ståt" fronter.
Må nok måle opp grundig arealet jeg har å boltre meg på nede i kjelleren først, men kjøkkeninnredning hadde jo vært det beste. Utnytte plassen best mulig.

På den ene langveggen skal det være en skyvedørsgarderobe og disse skyvedørene er helt perfekte! Disse skal bygges inn slik at de går fra gulv til tak.
Veggen er ca 6 meter lang så det blir mange dører!
Gleder meg til å starte på dette prosjektet.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg