lørdag 10. januar 2009

Tv utfordring

Utfordring som Kari fra "my home is my castle" passer ganske bra idag, da jeg har ryddet opp i filmer og tv stuen.

Vi er så heldige at vi fikk til en liten tvstue når vi totalrenoverte huset. Det var nesten en betingelse når vi skulle kjøpe "nytt" hus at tv stue, måtte vi ha!
Et soverom måtte bøte med livet, men men....
Her er iallefall vår tv-stue.

Pippefilmen er storfavoritt om dagen og står så å si på repeat hele dagen, hehe!

Jentene har fått hver sin "godstol" som de bruker til å sitte og titte på tv i, hvis det ikke er plass i sofaen bak.




Jeg er på jakt etter et par bilder som jeg kan henge over tv`en. Men så ønsker jeg også se om jeg finner et skap jeg kan gjemme tv i. Blir ikke enig med meg selv, men det blir nok bilder som kommer først opp ja.


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg