torsdag 28. juli 2011

Im in løøøøøøve

.... in a fairytale......

og for meg er eventyret akkurat nå - en sofa - eller nei 2 sofaer.

Vi var innom Home and cottage igjen for å sjekke statusen på våre nybestilte sofaer og falt helt pladask for denne "tvsofaen" som vi kaller den :)

Etter mer surfing på nettet fant jeg jo ut at Living selger samme sofaer som Home and cottage og der har de også flere trekk.... Yohoooo!!! Jeg elsker den gråfargen her, selv om jeg ikke har sett den i virkeligheten. Blir nok en tur på Living etter ferien vår :)

Så får vi se om vi kan gå bananas igjen etter å ha målt opp tvstuen og se om vi får plass til denne herligheten !





Denne lyse fargen er jo også helt fantastisk! og det er denne mannen falt for :)
Noen som vet om det er mulig å kjøpe løse trekk?


Og jeg som trodde ikke det gikk ann å bli mer lykkelig ..... fant også ut at det finnes flere trekk til våre to sofaer... Grå :) Me like!! Håpe håpe håpe at det er mulig å kjøpe løse trekk her også...


Er de ikke nydelige?




1 kommentar:

Hjemme hos meg sa...

Hei!

Gøy med ny sofa da :) Jeg ønsker meg, men fornuften sier jeg bør vente til ett åringen er litt større!!!

Klem Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg