tirsdag 20. mars 2012

Første tiden hjemme

Vi hentet Caesar på Gardemoen 28 desember 2002
Han kom til Oslo i et reisebur for katter sammen med sin søster som også skulle til en familie i Oslo.

Caesar er født i Haugesund.


Denne lille nydelige skapningen fant seg fort til rette hos oss.
Han spiste godt, noe som overrasket meg siden jeg bare har vært borti kresne settere fra før av.



Storebroren var en snill og god hund og Caesar fikk lov til å ligge sammen med han i sengen hans.

Og ble det for trangt i sengen, fikk Caesar den for seg selv...


Også byttet de litt på...
Caesar var jo mer aktiv enn storebror på 10 år og som oftes fant han på masse sprell



Kosestund med storebror



Kos på fanget til matmor.
Ligge sånn på fanget mitt var noe av det beste han visste og jeg måtte pent sette meg ned på gulvet og gjøre plass til både han og hans leker og tyggeben



Se så liten han var. Dette er en pute på 45x45 cm



Rampegutten vår

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg