onsdag 20. juni 2012

3 måneder siden




og fortsatt gjør det vondt å tenke på.

Jeg har gudskjelov masse ting å fylle dagene med, uten det hadde jeg nok grått meg ihjel. 

Men i stille stunder kommer tårene, helt plutselig - uventet! Savnet er fortsatt der! 

Og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg til neste høst?  Det er da jeg håper vi har en liten sort tass løpende hos oss igjen.


Når jeg starter ferie om to uker, tenker jeg å låne meg en hund fra omplasseringen. Jeg håper jeg får lov, men er veldig usikker selv om det er lurt. Det er en hund jeg har lyst å ha, men han kan ikke være alene hjemme, derfor tenkte jeg å prøve han når jeg har ferie. Kanskje jeg kan trene han opp til å være hjemme alene? 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg