søndag 10. juni 2012

Extreme makeover hagen del 3

Da er hagen strippet for alt av blomsterbed, grønnsakshage og barneleker. 

Ser utrolig stusselig ut, men det blir gøy å sette alt på nytt i den nye hagen.
Gleder seg!

Tidligere blomsterbed under trappen til terrassen. Denne blir ikke satt opp igjen. 
Her kommer det i stedet gress og jeg skal lukke den åpningen med planker senere. 

Trappen ned skal utvides litt og med platting og der kan jeg ha noen krukker med blomster i stedet. 




Trappen ned til kjelleren under terrassen.
Den skal senkes og bygges ny, men det må nok bli neste omgang.




Ellers ser gressplenen vår sånn ut om dagen.
Lekkert? NOT!!!!






Min fine grønnsakshage av pallekarmer har blitt ribbet for alt!
Jeg håper jeg rekker å så grønnsaker i år så vi kan i allefall kose oss litt på høsten.

Nye grønnsaksbed kommer opp etterhvert, men da skal avstanden mellom kassene dobles minst.
Godt å kunne forbedre seg når en har mulighet.




Foreløpig står pallekarmene stablet og venter på vask.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg