søndag 22. juni 2008

Hagearbeid

Endelig er det hagen som står for tur, innimellom prosjektene vel og merke.



Etter å ha ryddet hele hagen for råtne frukttrær og busker, ugress og 2 sorte søppelsekker med hundebæsj for to år siden kan jeg endelig gå til verks og begynne å planlegge hagen.

Jeg har en viss følelse og tanke om hvordan den skal se ut, men ettersom jeg skifter mening ganske så ofte blir det spennende å se hvordan skuttresultatet blir.

I fjor sommer fikk vi satt opp dukkehuset til jentene, på høsten ble den malt men dessverre har vi ikke fått satt opp takpapen enda.... nok et sommerprosjekt.





Foreløpig har det kommet noen potteplanter på terrassen og rundt omkring. Men på listen over blomster og planter står bla roser, klematis og peoner. Fagerbusk, rhododentron, azalea og magnolia er bare noen av buskvekster jeg ønsker meg.






Bringebær, blåbær og en liten jordbærplante skal nytes i år, mens til neste år skal det plantes mer frukttrær og busker.



Syriner om våren - herlig



Epletreet



Hortensia



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg