onsdag 3. mars 2010

Min "todo" liste

Tenkte jeg skulle samle alle mine fremtidige prosjekter et sted og hvor ellers enn bloggen er en super måte å samle de på...

Oppdatering mars 2010 - 1 år etter førstegang publisert :)
Mye er gjort, men mye gjenstår.

Bad:
Baderomsinteriøret skal males mørkemørkebrunt, nesten sort.
Ventilasjonsplastdingsene skal settes på vinduene - det ble heller nye persienner og da er det ikke plass til ventilasjonen.

Kjøkken:
Finne en hylle til å ha ved siden av vinduet.

Stue:
Redigere og fremkalle to bilder til å henge opp over sofaen - fant et annet bilde
Nytt avlastningsbord, nytt rundt (?) bord ved siden av peisen.
Tepper, 3 stk

Spisestue:
Male fondvegg
Ny skjenk med vitrineskap


Tv-stue:
Nytt tv møbel.
Teppe

Soverommet:
Sengegavl lages eller kjøpes
Bilder eller hylle over sengen - det ble et speil og to lamper
Finne sengeteppet på loftet.

Gang:
Langt og smalt avlastningsbord, med to lamper, og to/tre bilder over

Kjeller:
Skyvedører
Hyller og bord.
Liste gulv og tak

Ute:
Lage støttemur/bed med masse planter
Ny port
Nye utelamper (må nok reklamere på de vi har nå igjen)
Gresset skal jevnes ut
Jordmassen flyttes til ny platting i utleiedelen
Plantes ny hekk mot utleiedelen
Epletreet skal skjæres kraftig ned.
Plante div blomster og frukt
Huskestativet settes opp (tror jentene får dette i bursdagen sin - på deling. Morro!)

Garasjen:
Ryddes!
Kroker og diverse hyller henges opp

Terrassen:
Males
Ryddes under terrassen
Nye møbler kjøpes.
Puter syes/kjøpes
Ja sikkert mye jeg har glemt nå!
Men det ser jo ut som jeg ikke kommer til å kjede meg akkurat frem mot sommeren da... hehe!

Hobby:
Bildene skal ryddes i og printes og settes i album, her snakker vi om kanskje 50.000 bilder !!

8 kommentarer:

Laila sa...

Hei på deg, og takk for kommentar på bloggen min. Jeg har et Canon Eos 350D, men Sigma linse 18-200mm.
Bildet av måner er kraftig beskjært, får den ikke så nær med den linsa. Men når stativet mitt kommer, skal jeg klare å få bildene klare og fine, tror jeg.

moa sa...

hei,hei..
- og takk for koselig hilsen fra deg! så smart å lage en " to do -liste"...Og arbeidsledig blir du garantert ikke..
klem fra moa

Ninas Drops sa...

oi oi oi....
Det var jsggu mye å gjøre fremover..Håper det ikke blir stress for da blir det jo ikke noe gøy, det er visst noe som heter positivt stress og det tror jeg dine fremtidige prosjekter kan bli..positive...
Lykke til, jeg skal følge med vettu. hilsen Drops:)

Ninas Drops sa...

jaggu skulle det være selvfølgelig... hi hi hi...

LYKKEBO sa...

Heisann!

Det var litt av en liste!! Men så utrolig genialt!!Tenk så deilig og kunne krysse ut med den gode følelsen når noe er unagjort!!;) Tror jeg må "stjele" tipset ditt og lage meg en liste jeg å:-)

Ha en flott ny krativ uke:)

Unknown sa...

For en lur ide og skrive det ned, sort på hvit!
Jeg tror jammen jeg låner den ide om det er greit( ? He he )
Og virkelig koselig blogg!
Hilsen Linetoppen

Gamlå sa...

Heisann

Skal si du har en laaaaaaang liste. Gleder meg til å følge bloggen din og se resultatet av alt det du skal gjøre. Det kommer til å bli så fint.

hilsen Gamlå

A Seaside House sa...

Godt nyttår til deg:) Husker jeg hadde litt problemer med å finne ut av den der tredje kolonnen jeg også, det var bra det ordnet seg:) Ser at du ikke kommer til å kjede deg utover i nyåret nei;) Ha en finfin kveld:O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg