søndag 14. mars 2010

Vaskerom oppdatering

Da har vaskeromsmøblene kommet i hus.
Vi mangler ben, benkeplaten og knottene, men det skal jeg kjøpe neste uke.
Mannen var så flink og lekte handyhunk i helgen og fikk satt opp benkeskapene og skuffene.





Tørkestativet jeg bestilte for en stund siden har endelig kommet og jeg har fått hengt det opp i taket. Så utrolig deilig å få klesvask bort fra gulvet.






Ferdigoppsatt benkeskap med skuffer og fronter.



Vaskerommet mot høyre, det er ca 2.40 under taket og jeg går akkurat klar med hodet hvis det henger tøy i taket.
Tørkestativet er 1.80 langt og 63 bredt.

Tørkestativet fikk prøvd seg for første gang ikveld. Det er nok plass til 2 maskiner, kanskje 3 maskiner hvis ikke altfor mye smått tøy :)

2 kommentarer:

Black Feathers sa...

Kjempe smart tørkestativ! Jeg flytter rundt på mine tre tørkestativer til jeg blir sprø, men klær må jo vaskes så...
Men du er heldig da ;)

Ha en fin dag ;)

Kathrine sa...

Det tærlestativet du har der, hvor har du bestilt det hen????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg