torsdag 4. mars 2010

Hmmmmm.....

Som sagt så skal vi pusse opp tvstuen og jeg har lyst på innebygd hyllesystem for tv og tilhørende stæsj. Denne kombinasjonen fra Ikea, Bestå er jo helt grei, ta bort noen dører og bytte ut de glassdørene så tror jeg det blir bra.
MEN jeg er fortsatt usikker..... og da er spørsmålet om jeg gidder å vente til noe bedre dukker opp eller skal vi gå for denne FØR vi setter opp vegger og skyvedører eller skal vi rett og slett vente? Problemet mitt er at jeg er altfor utålmodig til å vente....
....går jo å tenker på dette HELE tiden....



Det jeg i allefall har bestemt meg for er denne sofaen fra Ikea med langt trekk.
Karlanda 2 seter, som vi skal ha 2 stk av. Har fått go fra mannen så nå må vi enten selge sorte skinnsofaen vår eller rydde plass i kjellerstuen så mannen kan ha den der, han drømmer jo om et tv/spillrom så nå ser det ut til at han kanskje får den..... jeg får jo vaskerommet mitt og mye av stasjet kan plasseres på vaskerommet :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg