torsdag 13. august 2009

Noen nyheter i heimen.

De siste dagene har jeg både jobbet i hagen og gjort ferdig småting som måtte gjøres hjemme. Som belønning til meg selv og klapp på skulderen har jeg også vært på shopping... og mannen kunne ikke være mer lykkelig..... han har lenge gledet seg til å se meg smile igjen (ikke bare jobbe - selv om det er morro i seg selv.... men slitsomt og formen min om dagen tillater ikke mye jobbing - men det er et helt annet kapittel)

I allefall her er siste dagers innkjøp.

Hagebenken som jeg kjøpte for en stund siden har fått sitteputer som jeg fant på halvpris på Glasmagasinet. Putene er fra Homeart og hvitt og råsa, ingen bombe der, hehe!


'

På Plantasjen fant jeg disse gladiolene som står så fint i gangen vår og ønsker velkommen.


Ny duftranke ertsattet eføyen som tok kvelden tidligere i sommer. Skal nok aldri ha eføy mer... de små ekle dyrene som bare spiser opp planten....

Og to lamper ble med fra Living, ingen salg på denne dessverre, men til en pris av 199,- (uten skjerm) kunne jeg ikke la de gå fra meg ;)
Lampeskjermene er også fra Living.

4 nye orkideer ble med hjem samme dagen. Nå tror jeg har orkideer for hele året.... tror jeg talte 16 stk sist gang så dette blir nok rundt 20 stk totalt.... mannen sukket litt da jeg kom med de hjem.... nå må jeg finne en passende sted for de avblomstrede orkideene så de kan vokse seg store og sette nye blomster ....


1 kommentar:

Anonym sa...

deilig med litt nytt innimellom! Så fin blogg du har! Ha en fin dag videre:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg