torsdag 27. august 2009

Nye gardiner, bord og herlige duftlys

Nå som høsten nærmer seg ønsket jeg meg mørkere gardiner til stuen. Har sett rundt etter noen jeg likte og gjett om jeg ble glad når jeg så disse på Ikea. Mørkegrå med blomstermønster og til en super pris. En av høstens nyhet fra Ikea.

Nytt bord ble det også, Lack stuebord fra Ikea. Mye bedre enn de to hvite småbordene jeg hadde der før. Veldig fornøyd :)





Ny hvit skjenk (ja også fra Ikea ;) ) er jeg veldig fornøyd med.
De nye lampene har fått plass på den og lyser fint i den litt mørke kroken av stuen.



Yankee Candle lukter himmelsk, kjøpte med disse tre når vi var i Gøteborg forrige uke.
Den grønne passer fint til badet og de to andre bytter jeg på i stuen.


1 kommentar:

Lindas hus sa...

Fine gardiner!Likte stua di kjempe godt! Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg