torsdag 3. mai 2012

Extreme makeover hage del 1

Jeg tenker jeg starter litt på den extreme makeoveren på min hage.

Først skal alle planter i bedene som skal graves flyttes. 

Lavendel skal beskjæres, godt og flyttes til de to beddene som ikke skal graves. Da tror jeg leieboeren blir glad, et av bedene er nemlig i utleiedelen. Her skal det maaaaange stiklinger ned i jorden.

Det andre bedet som står er evighetsbedet jeg skrev tidligere om... der skal også lavendel plates.
Peonene flyttes også skal jeg plante flere syrinbusker der. 

Videre skal klatrerosen "New dawn" flyttes fra jentenes bed til utleiebedet, og alle planter derfra. 

Blir andpusten bare av å skrive om prosjektet... men det blir såååå bra!!!

Grønsakshagen min skal også "demonteres" og settes opp etter gravingen.
Det gruer jeg meg mest til... det kommer til å bli et stort prosjekt bare det. 

Får håper mannen er snill og grei og hjelper meg mye, prolapsen i ryggen er ikke akkurat på bedringens vei :(

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg