søndag 6. mai 2012

Extreme makeover hagen del 2


Da har jeg så smått begynt med bedene. Først ute er bedet under trappen til terrassen. Der har en "New dawn" rose, 3 peoner og 6 hortensiar blitt flyttet til to andre bed.
Jeg krysser fingrene for at de klarer seg. Spesielt er jeg spent på peonene...

Bedet før med espalieret som varmepumpemannen har klart å ødelegge. Vel nå blir det ingen espalie der med det første.  Bildet under er etter "plyndringen" min.... hehe.




 "News dawn" rosene har blitt flyttet hit sammen med lavendelstauder og diverse andre stauder.


 Evighetsbedet mitt går kanskje mot ferdig platning. 
Her plantet jeg nye syrinbusker og peonene.



Noen små stiklinger av kattemynte (tror jeg) fikk jeg satt i potte på terrassen.
Vet ikke hvor jeg får plass til disse enda så de får kose seg litt på terrassen inntil videre.






Nå gjelder det å krysse fingre og tær for at alle planter overlever!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg