fredag 11. mai 2012

Jeg leker meg litt i PS


 store deler av dagen tenker jeg på hagen min. Iallefall nå som drømmen er nærmere enn noen gang ;)

Vi signerte nye papirer idag i banken og kan sette igang i løpet av en ukes tid.

Jeg venter på siste tilbud fra anleggsgartnere så er det bare å bestemme seg!!


Men i påvente av bakhagen skal begynnes på, planlegger jeg litt hage på forsiden.
Der tenkte jeg skulle ha muren i Herregård mix mur med noen planter og et hvitt stakittgjerde i bakgrunnen.
Bak der igjen har vi en thujahekk til naboen så bakgrunner er grønn og ikke himmelblå som her. 

Idag lekte jeg meg litt i photoshop og satt sammen 3 alternativer til planter 

Kulethuja nederst med prydkirsebær trær


Laurbærtrær og lavendel, stilig og rent
Alternativt andre planter


Eller en god blanding av store og små planter?








Hva syns du ?
Hvilken er din favoritt?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg