onsdag 17. desember 2008

Det nærmer seg

J U L


Og jeg har endelig fått sydd nye trekk til putene. Ja, selv putene må få på julepyntet trekk :) hehe!
10 nye putetrekk i fargene hvitt/sølv og pels.
Litt dårlige bilder syns jeg men det får gå..




Også har jeg fått bestilt meg gardinstenger endelig! Valget falt på Kirsch sine emotions, får den forhåpentligvis i løpet av uken så gardiner kan komme opp før jul.

Nå prøver jeg å få tak i fine bilder til stuen. Og lysegrå eller hvite sissaltepper.

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja du fant snøfnuggene. Det er bra. Koselig med litt pynt på bloggen til jul. Flotte puter.
Ha en god dag :)

My home is my Castle sa...

Nydelige puter :)

ha en fin dag
Klem,Kari

Ninas Drops sa...

Jepp herlig du har det i heimen. Det blir spennende å se om det blir gardiner til jul da..thi-hi..

Litt enig vedr. Shabby-stil etc... Faller veldig for dette til jul jeg også, men jeg prøver å blande inn litt nye elementer og.. litt gammelt med litt pleksiglass f.eks.. det går fin fint....
God natt fra trøtte meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg