tirsdag 23. desember 2008

Lille juleaften

Idag har jeg fått gjort stort sett alt av det jeg skulle, i denne rekkefølgen etter å ha kjørt barna i barnehagen: vasket hele huset, hentet Uggsene mine - JIPPI! Strøket dukene, brettet serviettene. Prøvd meg frem hvordan jeg har lyst å ha de. Levert siste julegaven - god jul C! og til slutt, før jeg stupte i sofaen med glass rødvin og pc - vasket bilen.
Her brettes det.
og sånn tror jeg serviettene skal se ut, med mindre jeg ombestemmer meg i løpet av drømmen.. hehe!
To store kubbelys skal stå på bordet, to Azaleaer. Et stort 5 armet lysestake med hvite lys og julekuler på. Og noen små telysholdere med telys oppi.
Mistelstein er hengt opp ved kjøkkeninngangen så nå er det fritt frem for alle - stakkar kokken - mannnen min ja.. hehe!

Inatt skal julestrømpene fylles med smågaver og godis til barna og mannen.
Herlig å pakke julestrømpene i sengen på morgenkvisten med begge jentene oppi - rett fra drømmeland! Gleder meg !
Og ja, imorgen må jeg huske på å strø ute i gården, prøvde det idag, men det resulterte i en bristet/forslått stortå. En pakk etter byggingen falt over foten min idet jeg åpnet garasjedøren - AU!!! Jaja... ikke noe å gjøre med. Nå er den helt svart stakkar og litt vondt..

G O D J U L ! !

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg