mandag 22. desember 2008

Helgens pynterunde

og vask til jul før den store ommøbleringen som jeg såvidt har begynt på ikveld.


3 dager igjen til jul! Yohoooo!!

Speilet i gangen har jeg pyntet med en diamantgirlander fra Ikea og hektet på juleposten.
Syns det ble kjempekoselig!

På andre siden av gangen har jeg satt opp et lite juletre, og nå ser jeg at jeg har glemt å ta nærbilde av den.

Og sånn ser gangen vår ut, før utbygging en gang i fremtiden....


Skjenken i spisestuen føles litt overlesset akkurat nå, men har blitt litt pyntet.

Amaryllisen blomster på den andre blomsten om dagen, håper bare de holder seg til juleaften..

Hvite Azalear er vakre blomster og skal brukes som bordpynt på julebordet. Men skal kjøpe et par nye, siden disse to ser ut som har sett sine bedre dager....


Jentene hadde med seg julegaver hjem fra barnehagen på fredag, kjempekoselig. Storesøster hadde fått håndavtrykket sitt rammet inn, mens lillesøster fikk trykket det i trolldeig og malt i gull. Et vakkert dikt fulgte med bildene, som fikk "gamlemor" til å felle noen store tårer.
Heldig meg som har to fine jenter!

Julegavene har fått hedersplass på stuebordet.

Slik så stuen ut før jeg begynte å ommøblere ikveld.

Og jo, endelig har jeg fått meg gardiner i stuen!!! Endelig! Jeg tør ikke å tenke på når det var jeg satte igang med "gardinprosjektet" ! Nå ar jeg altså fått kjøpt Kirsch sine gardinstenger og hvite linaktige gardiner fra Ikea. Det ble så mye bedre :)
Skal prøve å ta bilder av de imorgen.

Med disse flotte rosene ønsker jeg alle en fortsatt flott kveld. Snart er det jul.....

1 kommentar:

janne - kathrine sa...

Hei, hei!

Så mye vakkert du har pyntet med til jul :-) Kos deg videre med den store ommøbleringen!

Ønsker deg en riktig trivelig julefeiring!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg