onsdag 29. juli 2009

Oppbevaring av gavepapir

Lenge har jeg sett etter noe jeg kan ha gavepapir i... har prøvd vaser, esker eller bare ha papir liggende på hyllen.... men nå har jeg endelig funnet det!
Kjørte forbi en liten og søt blomsterbutikk her om dagen og denne kurven nærmest ropte på meg *ta meg med hjeeeeem*
Det ble bråbrems,småsnuppene i baksete skjønte ikke mye - *mamma hva skal du* - *jeg må bare kjøpe en kurv* svarte jeg idet jeg hoppet ut av bilen etter en helomvending på veien (ikke si det til noen) *en kurv? hvorfor det?* hørte jeg fra baksetet idet døren gikk igjen...
Hvordan forklare en 2 åring at mamma ha en kurv for å ha noe å ha gavepapir inni i...hihi!

Kurven er fra Sia





Nå kan jeg bare fylle den med fargerike innpakningspapir..

3 kommentarer:

Nooria sa...

Kjempefin kurv! Sånn vil jeg også ha :-). Hvilket merke er det?

Interiørfreak... sa...

Så smart! Denne ideen tror jeg jammen jeg skal stjele :)

Anna sa...

Hihihi, herlig! Men den var jo utrolig fin da!

Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg