søndag 22. juli 2012

Oslo - ett år etter


For et år siden kom vi akkurat ut fra kinosalen på Ski kino etter å ha sett Alvin og gjengen - tror jeg det var, og jeg må innrømme at jeg verken husker hvilken film det var vi så og ihvertfall ikke hva den handlet om.

Jeg og kusinen til mannen min, som vi var sammen med, var mer opptatt av å følge med på nyhetene på mobilen og jeg husker jeg hatet å være i den kino salen hvert sekund.... 

En bombe hadde gått av i Oslo sentrum.... store forsamlinger  - hva om det går av flere bomber og vi sitter innestengt under jorden.... Jeg husker jeg var skrekkslagen... så begynte nyhetene om Utøya å tikke inn på mobilen.  Da var vi i bilen og eneste som stod i tankene våre var å komme oss hjem og orientere oss om hva i helv..... er det som skjer i vårt land. Lille trygge Norge.... 




Den natten sov jeg nesten ikke....

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg