mandag 23. juli 2012

Vindusshopping








S A L G er gøy!! Vi fikk shoppet både sko og klær til oss og jentene og jeg tror shoppingbudsjettet fikk seg et skikkelig smell, men hva gjør det når du finner kuleste shorten og skjorten fra Tommy Hilfiger eller nydelige kjoler og topper fra Ralph Laurent !



Vindusshopping er i allefall gratis og gøy !!




Å gå inn i en Louis Vuitton butikk er en opplevelse i seg selv.
Her står doormannen og åpner og lukker dørene, tar være på handleposene for deg. du trenger jo begge hendene å shoppe med ;)  Vi talte 17 ekspeditører og det var bare i den første "fløyen" i butikken. 

Jeg fant en lommebok jeg hadde lyst på og mannen fikk mange hint om en fin julegave ...
Jeg ville egentlig se om jeg fant en cover til min nye Samsung Galaxy Slll men det hadde de ikke... makan!


Vel. det ble i allefall en tur til La Fayette galeriet - shoppingsenteret og mere nye klær



Au revoir Nice! 

Ses nok veldig snart igjen!



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg