mandag 23. juli 2012

Shopping i Nice





 Etter noen dager på stranden måtte ut på vift igjen og denne gangen dro vi til Nice. 
Hadde lest masse om shopping i Nice på nettet og det var et par butikker jeg måtte innom,bla vintage butikkene som Veronika fra Tomineshjem også blogget om her om dagen. 

Men det jeg ikke leste om på nettet var at de fleste småbutikkene holder stengt mellom 12-14.30 tiden. Vel da var det bare å smøre seg med tålmodighet og heller bruke tiden på litt sightseeing.

Strandpromenaden er jo helt fantastisk. Forrige gang vi var her var vi i gamlebyen og rakk ikke den nye delen, så det var morro å se den nye delen nå. Noen få små søte strandrestauranter på stranden men ellers bare badegjester. Det var overraskende mange sportsenter her. med parachuting etter båt etc. 
Begge jentene var så gira på å prøve det, men jeg regner med at det er en aldersgrense på disse aktiviteten og vi får komme tilbake til det når de har vokst seg ove 150 cm.





Deilig med litt skygge på en supervarm dag!


En time til butikkene åpner så vi tok en lang lunch på Rue de France.
Mozarella - tomat - parma salet med deilig hvitvin. Tenkte jeg måtte drikke meg til mot før jeg gikk inn i vintagebutikkene... hehe!



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg