mandag 23. juli 2012

Vintageshopping og lillebror til Louisen


Rue de France - vintageshopping på sitt beste i butikkene Depot vente - Andrea M fant jeg en fantastisk fin koffert fra Louis Vuitton til den nette summen av 10.000 NOK og en sort Hermès Birkin veske til 16.000 NOK - ja takk begge deler, men som "dødelige" flest har jeg ikke såååå mye penger - så det får bli med drømmen..



 men derimot i butikken Mademoiselle fant jeg lillebror til min Louis veske.
Jeg har lenge gått og ønsket med en liten lommebok til å ha småpenger i eller småting - og endelig - i det flotte glasskapet lå det en liten perfekt rund sak. Jeg turde såvidt å høre om prisen.... tror selgeren skjønte det siden han solgte den inn på at den var 60 år gammel og finnes ikke mange av disse småpungene i verden.

 Jada - han er selger - han skal jo selge den til meg - men jeg var allerede solgt.
Fantastisk butikk med noe fint og mye spesielt


Men lillebror ble med meg.



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg