onsdag 16. juli 2008

7 års merkering og "mamma mia"

På mandag hadde vi 7 års dag... jada selv om vi er gift så "merkeres" dagen vi ble sammen.... håpløs jeg? - jeg vet!

Små gleder i livet gjør hverdagen.

Siden jeg var i full sving med diverse prosjekter på mandag fikk vi ikke feiret noe, men mannen hadde for et par uker siden bedt meg om å holde av tirsdag 15 juli, det var igår, så det var visst ikke så farlig om vi ikke gjorde noe på mandag, syns jeg....


Igår etter at mannen kom hjem foreslo han at vi skulle dra ned til byen og spise ute, jeg syns det var en god idet og foreslo også kino..... jeg hadde jo lyst å se "mamma mia" men regnet med at mannen ikke ville se den så jeg ble ganske overrasket da han sjekket på nettet om det var noen ledige bra billetter igjen.... vel ... det var det IKKE!!! Alle kinoer som viser denne var fulle. Ja ja.. vi får se den en annen gang da, tenkte jeg.. helt til mannen fant frem til to seter på Klingenberg og sa "disse setene er våre" De beste setene i salen som han hadde bestilt for to uker siden... søte mannen og gjett om jeg ble glad!


Det ble en lettere middag på Fridays på Aker Brygge etterfulgt av "mamma mia"
*Sukk*

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg