mandag 1. september 2008

Bare et par

tre bilder med julepynt.... hold ut med meg ;)
Mannen min gjør ikke det, han bare rister på hodet...

Skal sy meg sånt teppe til å ha under juletreet i fargene hvitt/sølv/kanskje sort.
Ifjor sydde jeg noen kjempesøte julestrømper som jeg tenkte skulle matche dette teppet. Også tenkte jeg på noen putetrekk.

Jeg skjønner jeg må ta meg en tur på Stoff og stil snart igjen.


Iår skal jeg få juletreet vårt til å se sånn ut. Jeg klarte det nesten ifjor, men storesøster insisterte på å ha noe rødt julepynt og ja, jeg er enig i at julen er rød. Men jeg har lyst å prøve en hvitt/sølv jul en gang. Kanskje iår? Har jo kjøpt så mye fint juletrepynt i hvitt og sølv og ingenting i rødt.


Dette bildet har forresten inspirert meg så mye at vi måtte tegne om hele planen for huset, jeg ønsker meg nemlig lignende karnapp? kan jeg kalle det det? Det blir en liten utstikker på ca 1,5 m ut av de 3 store vinduene (ja vi har en skikkelig 70 tallsbrødboks av et hus) i stuen. De er tilsammen 5 meter lange så en utstikker/karnapp av to av de vinduene kommer til å bli fint. Litt usikker om vi skal snekre igjen det tredje vinduet eller om vi skal ha et som er lik resten av huset. Får nesten se på det når tiden er inne for å søke om utbygging.


Alle bilder hentet fra nettet et sted

11 kommentarer:

Vakkert Liv sa...

Så koselig med jul!!
Har allerede begynt å bla i gamle julemagasiner :)
Bildene var kjempeflotte!!

ceciliegrut sa...

Nydelige bilder!

Magix heter programmet. Jeg skal gå inn å se jeg..

Ingunn sa...

Så hyggelig.Er litt tidlig å komme i julestemning, men jeg ble faktisk i julestemmning av dette inlegget. Jeg sydde også julesokker i fjor oghar planer om å si en juletreduk i år. Men vet ikke helt hvordan jeg vil ha den enda!! Var mye inspirasjon i disse bildene.....;)

Nina i Paradiset sa...

Så mange flotte julebilder da!
Her er det sommer enda, og hagesesongen er langt fra avsluttet(les: bare så vidt påbegynt...)

Sengene på tvillingenes mines rom er faktisk to forskjellige, og Marias er fra IKEA. Den andre mener jeg å huske ble kjøpt på Skeidar for mange år siden.Den er ikke å oppdrive lenger, derfor ble det IKEA-seng på Maria.

by Siv sa...

Å jeg også er tidlig ute med juleting... Disse mannfolka skjønner ikke at det er altfor mye å ta alt i desember :)
Flott juletre, skikkelig gjennomført!
*Siv*

Jorunn sa...

Så herlige julebilder! Juletreet i hvitt og sølv er bare lekkert da :0) Stilig med en pels under, men ikke så veldig praktisk når treet begynner å drysse..

♥ H@rmoni ♥ sa...

Heisann!
Her var det tidlig julestemning!
Den juletreduken var jo kjempefn- trenger en ny jeg også. Har sett etter en tidligere, men ikke funnet en så flott enda!

krinkelkroken sa...

Her var det mye lekker julepynt! Jeg planlegger også alltid et superlekkert juletre , men siden ungene er med å pynter blir det ikke alltid slik jeg hadde tenkt;)
Har allereder begynt å bestille inn julepynt til butikken, tiden går fort, best å være ute i god tid..elsker forresten julen!

Må takke for gode tips ang hagesingel, tror faktisk vi går for den grå...den er tidløs, om enn litt kjedelig, er redd den hvite blir litt for voldsom;)

Ha en herlig kveld, nå er det tid for Greys ;)

Anne sa...

Spennende prosjekter da, selv om noen er litt frem i tid ennå, noen mnd i alle fall :-)

og hjemme hos oss krangles det (i alle fall nestenI hver lille juleaften og flagg og glitter!!!

Tradisjon blitt det nå, og en skal vel holde på dem :-)

Silkeline sa...

Tusen takk for så hyggelig hilsen hos meg, det er så flott å bli kjent med nye,fantastiske bloggere! Jeg har nok ikke vært her på bloggen hos deg før, men du for en nydelig blogg du har! Skal titte litt mer her inne jeg nå.....
Hit kommer jeg garantert tilbake igjen:)))

Marianne sa...

Jul er jo superkoselig, særlig planleggingen og ventingen i forkant.Når desember er der og vi står midt oppe i alt går det så fort liksom...Jeg må gjennom den hyggelige høsten før julemodusen er inne. Inspirerende bilder du viser : )
Hilsen Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg