søndag 14. september 2008

En god søndag

har vi hatt idag.
Bestemor M var på overnattingbesøk og koste seg masse med sine prinsesser.
Først en tur på cafeen hvor caffe latte og boller ble handlet inn, så tok vi turen innom kiosken for å kjøpe tuggegummi. Så var det rett på lekeplassen. Der var vi i 3 timer og jentene lekte masse.
Ikledd mammas siste buksekreasjoner her kommer noen actionbilder fra dagens aktiviteter.
Graving i sandkassen

Dumphuske



Mamma hvor er du? Tittei .... Kanskje hvis jeg klatrer opp på denne så finner jeg henne.



Må si meg veldig fornøyd med buksene. Sammen med en råsa jakke og tilbehør kan en liten prinsesse gå med brun/beige/blå bukse ja!
God og varm er det kordfløyelsesstoffet så det blir nok flere bukser :)

11 kommentarer:

Vakkert Liv sa...

For en ordentlig kose dag!!
Og buksene var jo bare lekre :)
Ha en fortsatt god søndag!!

Kristines verden sa...

Så flink du er til å sy- jeg blir så misunnelig på alle som kan det! Det er ikke min sterke side for å si det sånn! Skjørtet med hjerter var herlig!Koselig at du har besøkt en fersk blogger- det satte jeg pris på!

E:-) sa...

Så gøy å se buksene i aktivitet:-) Og jenta inni var jo superskjønn:-)

Anka sa...

Koselige lekebilder:) Til og bli glad av! For noen loppefunn du har fått tak i. Det er ikke hver gang man er så heldig.
God kveld.

by Siv sa...

Så flink du er å sy!!!!
Mektig imponert, den så proff ut for meg :)
*Siv*

Ingunn sa...

Så utrolig koselige bilder!!Buksa var kjempe lekker, så der har du gjort en god jobb!!;)

Solveig sa...

Hei:) Mens du var å la inn en kommentar hos meg på brødene,så satt jeg å så på disse søte små i rosa som lekte seg! hehe;) Godt med hjembakt ja,spesiellt brød:)

Håper du har hatt ei fin helg;)

søte drømmer sa...

Kjempefine bukser du har sydd til jentene dine, skulle virkelig ønske jeg kunne sy når jeg ser hva dere får til her ute i blogglandia altså! God søndagskveld, klem Tone

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Så flink du er med symaskinen, lekre saker !
Skikkelig koselige lekebilder du viser, blir i godt humør av å se glade barn!
ha en flott dag.
Klem

elisabeth sa...

Det vår nå en nusselig tulle:))
Takk for besøk, og ha en strålende kveld:)

Solveig sa...

Takk for det! Det er hyggelig å få en award ja:)
Det avlastningsbordet er fra IKEA, det heter markør, koster ca 800kr tror jeg. hm, skal måle det! Desverre er det 120 bred:/ Det var dumt! Det er veldig fint ja:) Tenkte først jeg skulle male det hvitt,men ble et fint avbrekk fra det hvite.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg