torsdag 11. september 2008

Ny forsyning

av stoffer. Jippi!

Jentene skal få nye høstklær, og nå skal jeg prøve meg på bukser til de :) Gleder meg til å sette igang. Alle stoffer er under vasking og tørking så jeg får vel ikke satt igang før imorgen. Får kose meg med å tegne mønster etc idag.

Lille martine stoffene er bare så søte og supre til å bruke som fòr til kjoler og jakker.
Lyseblå, råsa, brunt og sort - mmmm!!
Ja, jeg er stoffavhengig - og innrømmer det...

Sort med hvite prikker, kjempetøft stoff. Vet ikke hva det skal bli enda, men måtte bare ha det.
Sort ull stoff med fiskeben skal bli til bukser, råsa tweed - aktig og det brune med hjerter blir skjørt.
Rååååsa stoff til liftgardiner til rommet til jentene.
Sort stoff til liftgardin til tv-stuen. Det var et krav fra mannen, gardinen her skal være sort. Endelig fant jeg et stoff jeg kunne leve med.
Gråhvite stripete stoffet skal det bli nye puter til stuen av. Superfint stoff med litt sølvtråder i seg. Skal se om jeg får ta et nærbilde etter at putene er ferdige.



Og da er det bare å begynne å sy!

5 kommentarer:

Olstad sa...

Heldiggris som kan sy. Jeg kjøper og kjøper stoffer, men blir ikke flinkere til å sy av den grunn. Snart skal jeg ta meg sammen å bli bedre.... Skal i allefall finne foten til symaskinen.

E:-) sa...

Så misunnelig jeg er på deg som har tolmodighet og skills til å sy!!!! Skikkelig lekre stoff det der! Hvor får du kjøpt de? På nett? Håper vi får se de ferdige produktene også!
Og å sy liftgardin skulle jeg gjerne kunne... Hadde planer om å ha det i stua, men jeg har så store vindu at jeg fikk ikke tak i ferdigsydde liftgardiner. Og å få de sydd var KJEMPEdyrt...
Kos deg med syinga!

Vakkert Liv sa...

Gleder meg til å se reultatet!!
Stoffene var jo rålekre!!

Cathrine sa...

Masse fin e stoffer du har kjøpt deg der,tenker det bli masse fint ut av dette :-)
har du kjøpt det hos stoff og stil?

LillaLykke sa...

Nydelige stoffer! Tenk å være så flink til å sy da! :) Det blir nok kjempe bra. Ha en strålende helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg