lørdag 13. september 2008

Loppefunn

Idag tidlig møtte vi på skolen for å gå på loppemarked.
Har fått sansen for loppemarked for et par år siden og elsker å gå rundt å kikke på gamle møbler, småpynt og klær og tekstiler.
Idag fikk jeg med meg en hylle fra Ikea, som skal i dukkestuen. Denne hyllen skulle jeg kjøpe ny på Ikea men den hadde gått ut av produksjonen.
En lampe, som skal males hvitt ,med beige lampeskjerm skal på rommet til jentene og brukes som leselampe.
Den sorte kisten var gjemt bort under et bord med duk over, flaks at jeg idet hele tatt så den der. Kjek til å ha lys eller servietter oppi. Nå må jeg bare kjøpe en hylle eller et bord til å ha den oppi.

Også fant jeg denne sengen. Storesøster har lignende seng nå og jeg var på jakt etter lignende seng til lillesøster. Har fjekket på finn.no men ingen som har slike senger til salgs. Gjett om jeg var glad når jeg så den idag. Og gjett hva jeg betalte for den.....? hele 100 kroner!!!!! Jeg trodde mannen fleipet med meg.... neida, en hundrelapp burde gå greit.






11 kommentarer:

moa sa...

så flott seng & sort kiste..loppemarked er kjempegøy!

BeBe`s blogg sa...

Mange flotte loppefunn her. Jeg er ihuga loppefan, så det er artig å se hva andre finner av godbiter!:)

Ingunn sa...

Den kista skulle jeg gjort mye for å få tak i!Stilig!!!Mange bra ting på loppis!Som jeg sier....Rask for noen, skatt for andre!
Ha en super helg!

Bakketun sa...

Gode funn du har gjort! Likte veldiggodt sengen nederst!

Vakkert Liv sa...

For en nydelig seng!!
100 kr er jo rene røverkjøpet :)

by Siv sa...

Så utrolig mange fine loppisfunn!!!
Jeg var på 2 stk i dag, men det var ikke så mye spennende!
Var selvfølgelig på utkikk etter skuvseng jeg også :)
Ikke lett å finne, så du har vært kjempeheldig, hurra!
Ha en flott helg
*Siv*

Home By Virginia sa...

WHAT...!!! 100,- for senga var jo tidenes kupp da... :) He he
Når lillegutten min blir litt større skal jeg på jakt etter en slik seng til han... Synes de er såååå fine...!!! *Klem*

søte drømmer sa...

Så mye fint du fikk kjøpt deg på loppemarked, heldih du! klem Tone

E:-) sa...

Den kista var jo utrolig stilig!! De loppemarkedene jeg har vært på er for det meste fulle av "ræl"...
Den senga var jo også et skikkelig varp:-)
Nydelig produksjon du har satt igang også... misunner deg fortsatt sy-skillsa dine altså...

søte drømmer sa...

Hei, takk for hyggelig kommentar, fargen på veggen er cafe latte!
Klem Tone

Photo-Me-Life sa...

100 kroner for den flotte senga???? DET var billig, oh my god. Mange bilder av lillejenta forresten:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg