mandag 1. september 2008

En Stepford wife

er jeg nok ikke. Jeg går ikke like velkledd og sminket hver dag, baker 3000 boller eller skiner huset fra topp til tå.
Om jeg kunne tenke meg det, er en annen diskusjon, forbehold noen endringer da.....


Men jeg hadde nok ikke takket nei til å bo i et av husene på settet i Stepford.

Noen flere som satt benket til tv og så på Stepford wives igår?

Jeg er rett og slett forelsket! Og gær`n som jeg er - kan jeg forstå hovedpersonen.
Sier ikke mer hvis dere ikke har sett filmen.


Filmen anbefales til alle interiørelskere,

Se de vakre blomster oppsatsene!!




For å ikke å snakke om vakkert interiør


Og noen av de vanvittig vakre husene!





Dessverre har jeg ikke funnet noen fler bilder av husene, dette er bare brøkdelen av alle fantastiske husene fra filmen - vet faktisk ikke om alle disse tilhører Stepford Wives filmen, men dette var i de jeg fikk opp ved å google.

Skulle gjerne hatt mange flere bilder av interiøret i disse husene. Som sagt jeg er forelsket!!

Bildet fra settet.

Anbefaler å se denne filmen om ikke noe annet enn for å se på interiør og eksteriør i disse husene!

Her kan du se filmtraileren

6 kommentarer:

sa...

Takk for bra tips, ser ut som det er en film jeg MÅ se....Drømme! Så flotte hus ;)

Ingunn sa...

Dette må sjekkes ut!!!

My home is my Castle sa...

Jeg så filmen for noen år siden :)
Og likte den jeg og...
Tenk å bo i ett av de husene .... Sukk....
Skjønner ikke hvorfor det ikke bygges sånne hus i Norge.... Er jo såååå fantastisk flotte...

Ha en fin dag

Anne sa...

Gusj...., så det var der jeg var..., når jeg våknet etter "blackoutèn i går"...

Fader, få har så pene føtter som N. Kidman.... mine knær er alt for feite... uh....uuuu....

ceciliegrut sa...

Ja, ikke sant! Kanskje sette inn en av databrikkene bare? ;o)

by Siv sa...

Mye fint ja.
Når meg og min kjære ser film, blir han helt oppgitt over at jeg ofte ikke får med meg handlingen... Blir helt opptatt av å se på helt andre ting, som interiøret hehe
Har forresten vært på omvisning i Warner Bros studios på interiøravdelingen der, SINNSYKT mye fint
Hmmm jaja vi får drømme i vei
Ha en ellers finfin mandag
*Siv*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg